KAY SIN-O OTORIDAD?
Sa tagsa ka pamangkut sa aton Ginuo sa mga hitabo sa Iya nga kabuhi, may yara gid Siya nga sabat sini. Bisan ano pa man ang “isyu”, indi gid Siya mawad-an sa Iya panglantaw sa mga hitabo kag sa Iya kaugalingon nga painu-ino. Ayhan masiling naton nga Siya isa ka “philosopher”, isa ka “abogado” ukon isa ka mangin-alamon nga nakahibalo sang tanan. Daw isa Siya ka “walking encyclopedia”. “Ask anything under the sun, and He will always have an answer!”
Ayhan amo sini ang panglantaw sang mga tawo sang una sa Iya ukon sang iban man sa aton subong. Apang ang aton Ginuo, sa akon pagpati, wala sa mga “klase” sang mga tawo nga aton ginsambit sa ibabaw. Siya isa ka tawo nga “tampad”- sinsero, nga ang iya lamang tinindugan amo ang iya “INTEGRIDAD”, kag ang Iya hinganiban amo ang KAMATUORAN. Wala Siya sang ginatago, wala Siya sang ginapasulabi, kag wala Siya sang ginapanagangan. Ginatan-ay Niya ang KAHILWAYAN sa tagsa-tagsa kag ang Iya panghangkat amo ang paglakat sa dalan sang PAGHIGUGMA subong nga Iya Amay GUGMA!
Amo gani nga wala Siya sang ginakahadlukan, bisan pa sa mga makapatay sang Iya nga lawas, tungud ang Iya pagkatawo mismo amo ang NAGAPANAKSI sang Iya ginabantala nga maayong balita.– “His works and personhood testifies to His integrity as a person!”
Bilang isa ka sumulunod Niya, kita man Iya gina-agda sa pag-agi sa dalan nga Iya gina-agyan– sa dalan sa diin kita mangin matuod-tuod nga HILWAY tungud aton ginahuptan ang KAMATUORAN KAG GUGMA!
FR. RONNIE
FACE THE MUSIC
Nakabati un bala kamo et hambalanon nga “Face the music”? Amo dya ong estorya sa likod kaon. Duro nga tinuig ong nagliligad, may isa ka tawo nga luyag magtukar sa isa ka ‘Imperial Orchestra’ apang owa gid sia et may naman-an bisan isa ka nota. Pero tungod kay sya manggaran ag impluwensyado nga tawo, sya nagdemand nga maentra sa orchestra agud sya makapasikat sa atubangan et Hari. Ong ‘conductor’ nagpasugot nga mapungko sia sa ikaywa nga raya et orchestra. Bisan indi sya kasayud matukar, sia gintaw-an et ‘plauta’. Ag kon mag-umpisa un gani ong konsyerto, ana dayon ginabayaw ong ana instrumento, magpahabok et ana gawi ag maghulaghulag et ana tudlo. Ana dya tanan ginahimo apang owa ka gid et mabatian nga tunog. Daw sa ‘lip sing’ lang gali.
Dya nga pagpakunokuno nagpadayon sa masunod nga daywa ka tuig. Ag isa ka adlaw, nagbag-o ong ‘conductor’ et orchestra. Ginhambalan nana ong orchestra nga gusto nana personal nga i-audition ong mga manugtukar agud masayran nana kon ano sanda kasagad. Pahalinon nana ong indi makaabot sa ana ‘standards’.
Isa isa nga nagperform ong mga manugtukar. Sang ana un nga torno sa pagperform, tungod sa kakulba, ong manugplauta nag-aloy. Apang nagpatawag et duktor ag nag-examine kanana ag nagdeklarar nga owa sia et sakit. Dayon ong bag-o nga ‘conductor’ nag-insist nga magtukar sia. Gani ong manugplauta, nga sobrasobra ong kahuya, nag-ako nga sia peke gali. Ag amo on ong adlaw nga sia nag-”face the music”.
Duro kanaton ong nagasiling nga kita nagatuo gid kay Kristo apang owa man naton ginasaksihan ong aton pagtuo. Duro kanaton ong nagasiling nga palangga naton ong Dios apang owa man naton ginasunod ag ginakabuhi ong ana mga gintudlo. Buot silingon, duro kanaton ong mga peke. Magaabot ong tion nga tanan kita magatindog sa atubangan et Hukom et langit ag duta ag maga-”face the music”. Owa un et makakatakata, makapaditol, makapakunokuno o makapanago sa kadam-an. Masayran un ong mga peke sa minatuod nga Katoliko. Tani indi kita masapwan upod sa mga peke.
FR. DODO
Friday, March 4, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment